گنج یاب

Wiki Article

با انتخاب “جستجوی پیشرفته” می بایست تمامی کادرهای مربوطه را تکمیل کنید تا سامانه به صورت تخصصی اقدام به یافتن مقاله مورد نظر نماید.

با انتخاب “جستجوی پیشرفته” می بایست تمامی کادرهای مربوطه را تکمیل کنید تا سامانه به صورت تخصصی اقدام به یافتن مقاله مورد نظر نماید.

آیا دستگاه فلزیاب قابل ردیابی است ؟ فلزیاب ماهواره ای!!؟

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت مشاوره نیم بها کلیک نمایید

این پایگاه یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین پایگاه‌ های اطلاعات علمی و فنی کشور که منبع پایان نامه، رساله و پیشنهادات است، روزانه مراجعه کنندگان ایرانی و خارجی بی شماری دارد.

پژوهشگران به منظور آپلود مقاله در این پایگاه اطلاعاتی می بایست نام نویسی خود را تکمیل نموده و سپس طی دستورالعمل ذیل فایل مطلب خود را بارگذاری نمایند.

در نهایت، کاربر نسبت به محل نشانه‌دهی شده حفریات و یا تحقیقات بیشتری انجام می‌دهد تا مواد زیرزمینی را شناسایی و استخراج کند.

عمق بوق : ۸ متر - عمق آنتن ۱۶ متر شعاع : ۱۵۰۰ متر اسکنر :۸ متر

از آنجایی که تمامی دانشجویان دارای پایان نامه می بایست اقدام به ثبت پایان نامه خود در سایت ایرانداک نمایند تا بتوانند فارغ التحصیل شوند، در ادامه نحوه ثبت آن در این سامانه را شرح طلایاب داده ایم:

بوقی پالسی -آنتن راداری-اسکنر تصویری مگنتومتر- یون یاب+سوپرسنسور

با توجه به اهمیت و کاربرد فلزیاب‌ها، ممکن است مدل‌ها و تکنولوژی‌های جدیدتر با قابلیت‌های پیشرفته‌تر قیمت‌های بالاتری داشته باشند.

گیاه خوشرنگ و زیبای قلب ارغوانی رو چطور نگهداری کنم که شکوفه‌های قشنگش خراب نشن؟

کاربر با درج عنوان مقاله موردنظر، انتخاب نوع فیلد و کلیک بر روی گزینه “جستجو” می تواند مطلب مورد نظر را دریافت نماید.

انواع گنج یاب تصویری با برندهای مختلف تولید و در بازار عرضه می گردد. تکنولوژی تولید امواج، صفحه نمایش ال ای دی با ویژگیهای مختلف مانند ضد اشعه خورشید، قابلیت نمایش تصاویر دو بعدی و سه بعدی، اعلام دقیق محل گنج با دقت سانتیمتر و بسیاری ویژگیهای دیگر را می توانید در انواع گنج یاب تصویری مشاهده نمائید.

Report this wiki page