عمل تامی تاک

Wiki Article

لخته شدن خون و ایجاد امبولی از دیگر عوارض عمل شکم محسوب می‌ شود.

در عمل لیپوساکشن، برش های کوچکی در ناحیه مد نظر برای جراحی زده می شود و یک لوله خیلی نازک از میان این برش ها به بدن وارد می شود. سپس چربی اضافی بدن در آن ناحیه از طریق این لوله به بدن مکش پیدا می کند این در حالی است که در عمل ابدومینوپلاستی پوست و چربی اضافی از بدن فرد جدا می شود و سپس دو طرف باقی مانده پوست را به هم می رسانند و از طریق بخیه زدن به هم متصل می کنند.

هزینه این عمل بستگی به داروهای تجویز شده بعد از عمل، خدمات بیهوشی، دستمزد پزشک، حق الزحمه تکنسین‌های بیهوشی، کلینیک یا بیمارستان انتخابی، تجهیزات مرکز درمانی، آزمایشات و …. دارد.

یکی از مشکلاتی که بسیاری از آقایان با آن درگیر هستند، بزرگ بودن شکمشان است. انجام عمل ابدومینوپلاستی نیز تا حد زیادی می تواند سایز شکم آقایان را کاهش دهد.

هم چنین موقعیت بیمارستان‌ ها و مراکز جراحی مناطق مختلف پایتخت و کلان‌ شهرها از لحاظ هزینه متفاوت است.

این امر به تنهایی به خلاص شدن از شر چربی های آزاردهنده پهلو، شکم و کمر کمک می کند اما نمی تواند پوست اضافی حاصل از بارداری یا کاهش وزن جراحی لاغری شکم شدید را از بین ببرد. از طرف دیگر عمل ابدومینوپلاستی این پوست ها را جدا کرده و عضلات شکمی شل و جدا شده را سفت می کند تا شخص به اندامی نرم و زیبا برسد.

به دلیل ترکیبی بودن این عمل، شکم وضعیت طبیعی و فرم بهتری به خود می گیرد.

جراح خوب ابدومینوپلاستی می تواند ماهیچه های تضعیف و جدا شده را بازیابی کند و از این طریق مرکز ثقل بدن نیز تقویت شده و کمردرد کمتر خواهد شد.

کلیه توده های چربی اطراف شکم فرد بیمار کاملا حذف می شود.

❇️ دیگر قصد بارداری ندارید. عضلات شما در طول عمل ابدومینوپلاستی ترمیم می شوند که می توانند در بارداری دیگر، از هم جدا شوند.

با اینحال انجام عمل ابدومینوپلاستی به دست بهترین دکتر می تواند فوایدی را در بر داشته باشد که در ادامه آن ها را بررسی کرده ایم :

تامی تاک هم برای مردان و هم برای زنانی که سلامت عمومی خوبی دارند و وزن ثابتی دارند مناسب است. بهتر است غیر سیگاری باشید تا نتیجه بهتری از عمل بگیرید.

افرادی که سنشان بالا رفته و عضلات شکم آن‌ها دچار ضعف شده است.

در طول دو هفته بعد از عمل خوب استراحت کنید و در زمان استراحت، پاها را به بالا و پایین حرکت دهید.

Report this wiki page