همه چیز درباره نرم افزار پخش مویرگی

Wiki Article

فروشگاه اینترنتی آتایمان همکاران سیستم سپیدار سیستم بروشورهای شرکت ناربن جذب همکار فروش اطلاعات تماس

اینکه پخش مویرگی چیست و چه اهمیتی دارد؟ در تعیین استراتژی توزیع در زنجیره تامین و ایجاد دسترسی آسان به کالا برای مشتری و کنترل شیوه توزیع و بازار محصول راهگشا خواهد بود.

در صورتی که خواستار تنظیم جلسه دمو نرم افزار هستید فرم زیر را پر کنید

انجام سفارش به‌صورت دستی و بر روی کاغذ یا ثبت در نرم‌افزارهای ثبت سفارش در تبلت یا گوشی قابل انجام است. ثبت سفارش کاغذی روش سنتی است که رفته‌رفته جای خود را به روش مدرن و ثبت در نرم‌افزارها می‌دهد.

در پخش سرد از هنگام اخذ سفارش تا ثبت آن در سیستم و درخواست به انبار و درنهایت ارسال جنس به مشتری مدت‌زمان بیشتری به طول می‌انجامد.

شما می‌توانید به انتخاب خود سیستم‌های مورد نیاز (با توجه به پیش‌نیازها) را انتخاب نمایید.

یک نرم افزار حسابداری فروش مویرگی خوب میبایست ابزاری در جهت مدیریت جریان نقدینگی برای مدیران مالی سازمان فراهم آورد.

ارتباط بی‌واسطه و نزدیک تولیدکنندگان با مصرف‌کنندگان نهایی، اطلاعات بسیار ارزشمندی از مختصات بازار و جزییات آن پخش شامل چند نوع است؟ در مورد انواع پخش بیشتر بدانید را به کسب‌ و کارهای منتقل می‌کند.

نرم افزار رستاک حاصل ۲۰ سال تجربه و تخصص در صنعت فروش و پخش مویرگی است که در اردیبهشت سال ۱۳۸۷ توسط متخصصین شرکت ورانگر برای کمک به رشد کسب و کار شرکت های فروش و پخش مویرگی آغاز به کار نموده است.

شرکت های نرم افزاری بسیاری وجود دارند که همیشه از نظر کیفیت و کارایی نرم افزارهایشان معروفند اما سابقه درستی در زمینه ارائه خدمات پشتیبانی ندارند .

قطعاً متوجه شده‌اید که این روش برای کالاهایی که تاریخ‌مصرف ندارند یا دارای تاریخ‌مصرف طولانی هستند کاربرد بیشتری دارد و بنابراین هزینه این روش نسبت به روش پخش گرم کمتر است و کاربردهای بیشتری دارد.

نرم افزار پخش مویرگی آرین سیستم قابلیت‌های مختلفی ازجمله امکان ثبت اطلاعات مالیات و عوارض کالاها، ایجاد فرم‌های توزیع مویرگی مختلف، ثبت برنامه بازاریابان و… را فراهم می‌کند.

منبع : کتاب راهنمای کاربردی فروش و پخش مویرگی، تالیف دکتر مجتبی شفاعی

برای توزیع کالاها به روش مویرگی باید از نرم افزار پخش مویرگی استفاده بشود.

Report this wiki page